Pravilnik Trgovine

 

 

Pravilnik Spletne Trgovine Za Male Živali ZOOFAST

(v nadaljevanju: Pravilnik)

 

  1. Trgovina

    1. Spletna Trgovina Za Male Živali ZOOFAST (v nadaljevanju: Trgovina), ki izvaja dejavnost na spletni strani www.zoofast.si . Trgovino vodi KrakVet.pl sp z o.o.  s sedežem v kraju Kokotow št.703 (poštna številka: 32-002, pošta Węgrzce Wielkie). Podjetje je vpisano v poslovni register, ki vodi Okrožno sodišče za mestno območje Krakov-Center (Kraków-Śródmieście),

IX Oddelek za gospodarske zadeve državnega sodnega registra, pod število

KRS 0000558150, NIP:6832085961

    1. Trgovina za namen obračuna z Individualnimi strankami in Podjetniki uporablja bančni račun: PL 181050 1445 1000 0024 0644 1390 SWIFT: INGBPLPW  (v nadaljevanju: Bančni račun Trgovine).

    2. Naslov za vprašanja in za vračila je naslov skladišča in blagajne Trgovine: Kokotów 703 , 32-002 Węgrzyce WIelkie.

    3. S Trgovino lahko kontaktirate na sledeči način:

      1. pošiljate pismo na naslov korespondence

      2. izpolnite kontaktni obrazec na spletni strani Trgovine

      3. preko elektronske pošte, pošiljate sporočilo na naslov e-mail Trgovine: office@zoofast.si

      4. Poklicite na: +386 1888 8558 od ponedeljka do petka (razen praznikov in dela prostih dni) od 8:00 do 16:00.

 

  1.  Stranke

    1. Stranka lahko je individualna ali podjetnik (v nadaljevanju: Stranka).

    2. Individualna stranka Trgovine mora biti samo fizična oseba, ki ima popolno poslovno in pravno sposobnost, z namenom kupovanja brez zveze z gospodarsko ali poklicno dejavnostjo te osebe, ki je potrošnik v smislu člena z dne 2. marca 2000 o varstvu potrošnikov in o odgovornosti za škodo, ki jo povzroči nevarno blago (v nadaljevanju: Individualna stranka).

    3. Podjetniki so druge stranke poleg navedenih v členu II.2. Pravilnika, tj. fizična oseba, pravna oseba ali posamezna organizacija, ki zakonodaja priznava pravno sposobnost, z namenom kupovanja z zvezo z gospodarsko ali poklicno dejavnostjo te osebe (v nadaljevanju: Podjetnik). V primeru dvoma smatramo, da ima oseba dovoljenje nakupa v imenu Podjetnika.

    4. Sistemske zahteve za uporabo spletne Trgovine:

      1. dostop do spleta

      2. spletni brskalnik: Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera

ali Internet Explorer

      1. nameščen vstavek Macromedia FlashPlayer

      2. vključen JavaScript, CSS robove in sloge

      3. izključeno blokiranje pojavnih oken (pop-up windows)

      4. veljaven email naslov

      5. veljavna telefonska številka

    1. Prepovedano je strankam posredovanje nezakonitih vsebin. Pridržujemo pravico da takoj odstranimo nezakonite vsebine s spletne strani Trgovine.

  1. Uporabniški račun

    1. Stranka lahko ustvari Uporabniški račun. Registracija poteka na spletni strani Trgovine. Zato je treba izpolniti elektronski obrazec:

      1. vpisati osebne podatke (naslov in druge), email naslov (kot login Stranke) in nastaviti geslo

      2. sprejeti in potrditi vsebino Pravilnika z odkljukanjem ustreznega okenca

      3. strinjati se z obdelavo osebnih podatkov Stranke v podatkovni bazi Krakvet.pl sp. z o. o... ter jih dostop za druga podjetja na primer za dostavna podjetja, za izvedbo pogodb in uporabo spletne strani Trgovine

      4. privoliti z odkljukanjem ustreznega okenca za brezplačno uporabo, kopiranje, spremembe in distribucijo čez Krakvet.pl sp. z o. o.. podatkov objavljenih na spletni strani, zlasti mnenja, ocene in komentarji.

    2. Stranka ko se registrira lahko dovoli z odkljukanjem ustreznega okenca za hrambo in obdelavo osebnih podatkov, (ki jih je uvedla prej) čez KrakVet.pl sp z o.o., ampak brez podatkov, ki določajo identiteto Stranke ali telefonske številke, email naslov, ki jih Stranka uporablja. Podatke bodo samo za raziskavo trga in njen izid lahko bi izboljšal storitve Trgovine.

    3. Stranka, ko se registrira lahko dovoli z odkljukanjem ustreznega okenca za sprejem tržnih informacij v smislu člena z dne 18. julija 2002 o elektronskih storitvah.

    4. Predlog izjave določene v členih 1.2, 1.3 in 1.4 je obvezen za namene registriranja, odprtja Uporabniškega računa in kupovanja preko registriran račun Stranke v Trgovini.

    5. Predlog izjave, določene v členih 2 in 3 ni obvezen za registriranje.

    6. Registracija ni obvezna za Stranke, ki lahko uborabljajo storitve Trgovine brez nje.

    7. Odprtje Uporabniškega računa:

      1. omogoča preverjanje naročila na spletni strani Trgovine

      2. omogoča objavljanje mnenja, ocene in komentarje na spletni strani Trgovine, tudi pod vzdevkom

      3. omogoča udeležbo v Programu zvestobe, ki ima določene pravila v drugem pravilniku.

    8. Stranka lahko kdajkoli želi spremeni podatke ali izbriše Uporabniški račun

    9. Trgovina si pridržuje pravico, da izbriše Uporabniški račun Stranke z izbrisom vsih podatkov brez navedbe razloga, zlasti če je Stranka prekršila Pravilnik

    •  

  1.  Blago

    1. Trgovina ponuja blago in storitve (v nadaljevanju: Blago).

    2. Vse blago je novo.

    3. Trgovina ne ponuja v okviru izvajane dejavnosti špediterskih storitev, dostav, pošiljk in prevoza Blaga, ki je bil zakupljen v Trgovini, pa tudi ne podpisuje v imenu Stranke špediterskih pogodb, pogodb za dostavo, pošiljke in prevoz ali drugih podobnih pogodb s tretjo osebo.

    4. Slike, ki so na spletni strani Trgovine so samo ilustracije in lahko se razlikujejo po videzu v resničnosti, ampak brez vpliva na lastnosti.

    5. Navedeni na spletni strani Trgovine izdelki, njihove slike, imena, opisi ter blagovne znamke so uporabljane za indentifikacijo Blaga in so pravno zaščitene

    6. Poseben namen Blaga je določen samo v navodilih proizvajalca, ki so na etiketi Blaga.

    7. Oglasi, cenik in druge podatke so omenjene na spletni strani Trgovine in vabijo k sklenitvi pogodbe v smislu Civilnega zakonika. Prodajalec ni zagotavlja v smislu člena z dne 27. julija 2002 o posebnih pogojih prodaje ter o spremembah v Civilnem zakoniku.

    8. Trgovina si pridržuje pravico do sprememb in odpovedi razprodaj ter promocij, ki so omenjene v drugem Pravilniku, ki je objavljen na spletni strani Trgovine.

Promocije so medsebojno nezdružljive, če poseben Pravilnik tega ne omogoča. Promocijsko blago, brezplačne darila ali izdelke, ki niso v stalni ponudbi Trgovine, so na voljo v omejeni količini. Izvedba naročila je za tiste izdelke odvisna od vrste naročila od Stranke. Trgovina si pridržuje pravico do sprememb izdelka, ki ni takrat na voljo na drugi, v trenutku sprejema naročila Stranke.

    1. Trgovina si pridržuje pravico za umik Blaga, ki ni na voljo pri proizajalcu, distributerju ali uvozniku Trgovine.

    •  

  1.  Cene

    1. Cene vsih izdelkov iz asortimaja Trgovine so v evrih (EUR).

    2. Stranka lahko plača v poljskih zlotih (PLN) ali v evrih (EUR). Stranka lahko izve kakšna je cena v evrih (EUR) ali v poljskih zlotih (PLN), če izbere ustrezno valuto v okencu. To opcijo lahko izključite kdajkoli.

    3. V cene Blaga je vključen davek ter carina in izražene so v bruto vrednostih. Cene izdelkov nimajo dostavnih stroškov.

    4. V slučaju naročila v skupni vrednosti bruto več kot 100,00 PLN (sto zlotih) in izbira sprejem ali dostava preko Sendfast sp. z o.o. sp.k. (v nadaljevanju: Sendfast), ki je opisan v členu XI.3 Pravilnika, Trgovina daje popust od 1,00 PLN (en zlot) ali 0,25 EUR (petindvajset evrocentov). Popust po fiksni ceni, tj. 1,00 EUR = 4,00 PLN.

    5. Trgovina si pridržuje pravico do sprememb cen izdelkov. Pravica ni vpliva na cene izdelkov, ki so bile naročene pred spremembo cen.

    •  

  1.  Postopek nakupa

    1. Nakup Blaga preko spletne strani Trgovine (v nadaljevanju: Postopek nakupa na spletni strani):

      1. izbira Blaga in določitev količine

      2. dodati Blaga v nakupovalno košarico

      3. vpis osebnih podatkov, nujno naslov:

        1. prijava na uporabniški račun Stranke, če ga ima ali

        2. registracija in prijava na uporabniški račun Stranke ali

        3. izpolnite obrazec naročila na spletni strani preko:

          1. vpis obveznih osebnih podakov (naslov) in email naslov

          2. sprejeti in potrditi vsebino Pravilnika z odkljukanjem ustreznega okenca, ki velja za potrdilo oddanega naročila čez Stranko in pogodbe med Stranko pa Trgovino.

          3. Strinjati se z obdelavo osebnih podatkov Stranke v podatkovni bazi KrakVet.pl sp z o.o.. ter jih dostop za druga podjetja na primer za dostavna podjetja, ki velja za potrdilo oddanega naročila čez Stranko in pogodbo med Stranko pa Trgovino.

          4. Stranka lahko dovoli z odkljukanjem ustreznega okenca za hrambo in obdelavo osebnih podatkov čez Krakvet.pl sp. z o. o.. , ampak brez podatkov, ki določajo identiteto Stranke ali telefonske številke, email naslov, ki jih Stranka uporablja. Podatke bodo samo za raziskavo trga in njen izid lahko bi izboljšal storitve Trgovine. Izjava ni obvezna.

          5. Stranka lahko dovoli z odkljukanjem ustreznega okenca za sprejem tržnih informacij v smislu člena z dne 18. julija 2002 o elektronskih storitvah. Izjava ni

            obvezna.

      4.  

        Izbira plačila

      5.  

        Izbira način sprejema ali dostave Blaga


      6. v slučaju izdelkov, ki niso na voljo lahko:

         

1.1.6.1. prosite, da vas pokličemo 1.1.6.2. soglasje, da lahko bo zamena izdelkov, ki imajo podobne značilnosti (ki se razlikujejo v ceni maksimalno 30%) 1.1.6.3. soglasje na pošiljanje naročila, če manka izdelka (izdelek bo izbrisan z naročila)

      1. končno potrdlio naročila Blaga preko:

        1. predlog izjave z odkljukanjem okenca: „Naročilo zahteva plačilo

        2. pritisniti gumb „Skleni naročilo”.

    1. Stranka lahko skleni naročilo telefonsko od ponedeljka do petka (razen praznikov in dela prostih dni) 8:00 do 16:00 na: +386 1888 8558

    •  

  1.  Naročilo

    1. Naročila Blaga preko spletno stran Trgovine lahko poteka 24 (štirindvajset) ur vsak dan. Naročila, ki boste vložili po 15:00, v soboto, nedeljo in praznike, bomo obravnavali v nasljedni delovni dan.

    2. Če naročilo predlaga Individualna Stranka lahko naroči maksimalno vrednosti istega Blaga, v enem naročilu, ki ne sme biti višja kot 1.000,00 PLN, po cenah ki so omenjene na spletni strani Trgovine.

    3. Če naročilo predlaga Podjetnik, pa je vrednost v naročilu istega izdelka višja kot 1.000,00 PLN po cenah, ki so omejene na spletni strani Trgovine, naročilo je mogoče samo po vknjižbi na bančnem računu cele vrednosti.

    4. Ko Stranka zaključi postopek nakupa in pošilje naročilo, Trgovina bo poslala potrdilo na email naslov Stranke. Sporočilo je le kot informacija, da je naročilo na serveru Trgovine.

    5. Potem Trgovina preverja pravilnost naročila in pošilja na email naslov StrankePripravljen za pošiljanje / Pripravljen na sprejem”.

    6. Izvedba naročila f:

      1. pošiljanja končnega potrdila in sprejema naročila, če je Stranka izbrala plačilo v blagajni ali plačilo z gotovino po povzetju ali

      2. po vknjižbi na bančnem računu Trgovine, če je Stranka izbrala plačilo s čezmejno nakazilo (elektronsko ali tradicionalno) ali plačilo s kartico.

    7. Na zahtevo Strank Trgovina izdaje račun DDV. V poteku naročila treba izbrati ustrezno opcijo. Račun DDV pošiljami preko elektornsko pošto na email naslov Stranke.

 

  1. Blago, ki ni na razpolago

    1. V slučaju popolne ali delne dostopnosti izdelkov, ki jih je naročil, Stranka lahko izbere eno od treh možnosti, ki so omenjene v točki 1.1.6. (Trgovina tudi pošilje informacijo na email naslov, da bi se Stranka odločila za naročilo ali se kontaktira po telefonu na številko omejeno čez Stranke.) Stranka ima naslednje možnosti:

      1. delno izvajanjeta možnost omogoča na izvedbo naročila samo z izdelki, ki so na voljo, pa Trgovina je oproščena odgovornosti za druge izdelke.

      2. Delna ali popolna nadomestitev Blaga na drugo Blago z istimi značilnostmi. Če bo razlika v ceni, Stranka bo dobila sporočilo preko email, o novi ceni.

      3. preklic naročilata možnost povzroča, da je Trgovina oproščena odgovornosti za celoto.

    2. Stranka v roku 2 dni mora izbrati z možnosti, ki so omenjene v sporočilu email in mora poslati odgovor na email naslov Trgovine: office@zoofast.si ali po telefonu od 9:00 do 15:00 od ponedeljka do petka na: +386 1888 8558. Če Stranka ne sporoči v tem času tedaj bo celo naročilo preklicano.

    3. Delna ali popolna nedostopnost izdelkov lahko povzroči podaljšanje roka za izvedbo, ki je omenjen v članu VII.5 Pravilnika.

    4. V slučaju nedostopnosti Blaga ali drugih razlogov ni izvedbe naročila, Trgovina si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v roku 30 (trideset) dni po obvestilu preko izajve na email naslov Stranke

    5. Če Stranka je že plačala, takrat Trgovina bo vračila celi ali delni znesek v roku 7 (sedem) delovnih dni, odvisno od tega kar je izbrala Stranka.

    •  

  1.  Sklenitev prodajne pogodbe

    1. Prodajna pogodba velja od trenutka, ko je Trgovina poslala sporočilo na email naslov Stranke „Pripravljen za pošiljanje / Pripravljen na sprejem”.

    2. Sklenitev prodajne pogodbe poteka samo med Stanko pa Trgovino.

    3. Določbe Pravilnika so sestavni del prodajne pogodbe.

    4. Pa tudi sestavni del prodajne pogodbe ima Pravilnik Programu zvestobe, Pravilnik razprodaje ter popustni, druge Pravilnike za elektronski nakup, če so ustrezne v slučaju za ivedbo določenega naročila.

    •  

  1.  Način plačevanja

    1. Odvisno od tega, kakšen način pošiljanja ali sprejema je izbrala Stranka, ki so določene v članu XI Pravilnika, pa tudi ob upoštevanju točke VII.3 Pravilnika, Stranka lahko plača:

      1. v slučaju, ko izberete z osebno vročitvijo v skladišču Trgovine:

        1. gotovino v blagajni Trgovine

        2. elektronsko plačilo s čezmejnim nakazilom na bančni račun Trgovine

        3. tradicionalno plačilo s čezmejnim nakazilom na bančni račun Trgovine

        4. s kartico – predplačilo (Trgovina ne omogoča plačila s kartico v blagajni)

        5. plačilo preko Paypal

      2. v slučaju, da izberete način pošiljanja ali sprejema - naročilo v podjetju Sendfast:

        1. elektronsko plačilo s čezmejnim nakazilom na bančni račun Trgovine

        2. tradicionalno plačilo s čezmejnim nakazilom na bančni račun Trgovine

        3. s kartico

        4. z gotovino po povzetju

        5. plačilo preko Paypal

      3. v slučaju, da izeberete način pošiljanja ali sprejema - naročilo v drugem podjetju:

        1. elektronsko plačilo s čezmejnim nakazilom na bančni račun Trgovine

        2. tradicionalno plačilo s čezmejnim nakazilom na bančni račun Trgovine

        3. s kartico.

    2. V slučaju, ko izberete katerokoli način plačevanja, morate za enkrat plačiti za celo naročilo. Trgovina ne omogoča plačevanja nakupa na obroke.

    3. Elektronsko ali tradicionalno plačilo na bančni račun lahko povzroči dodatne stroške, ki cene določajo ištitute, ki se ukvarjajo z izvedbo transakcije. Tiste stroške plača Stranka. Stranka bi morala vnesti osebne podatke (naslov in številko bančnega računa) in opraviti druga dejanja, ki so nujna za izvedbo plačila, pa tudi predložiti izjavo, da se strinjate z obdelavo osebnih podatkov, v skladu z načeli, ki določujejo inštitute, ki se ukvarjajo z izvedbo transakcije.

    4. Trgovina sprejema sledeče kreditne kartice: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic. Plačevanje s plačilno kartico je mogoče le v slučaju, če kartica Stranke omogoča takšno plačilo. Stranka bi morala vnesti osebne podatke (naslov, številke, datum poteka, številka CVV/CVC plačilne kartice) in opraviti druga dejanja, ki so nujna za izvedbo plačila s plačilno kartico, pa tudi predložiti izjavo, da se strinjate z obdelavo osebnih podatkov, v skladu z načeli, ki določujejo inštitute, ki se ukvarjajo z izvedbo transakcije.

    5. Plačilo preko PayPal lahko povzroči dodatne stroške, ki cene določajo inštitute, ki se ukvarjajo z izvedbo transakcije. Tiste stroške plača Stranka. Stranka bi morala vnesti osebne podatke (naslov) in opraviti druga dejanja, ki so nujna za izvedbo plačila preko sevis PayPal, pa tudi predložiti izjavo, da se strinjate z obdelavo osebnih podatkov, v skladu z načeli, ki določuje servis PayPal, ki se ukvarja z izvedbo transakcije.

    6. Pri plačevanju z nakazilom, za dan plačila se šteje dan v katerem bo vknjižba plačila na bančnem računu Trgovine. V slučaju plačevanja s PayPal in plačilno kartico, za dan plačila se šteje dan, v katerem pride potrdilo transakcije. Če v roku 7 (sedem) dni od trenutka pošiljanja čez Trgovino sporočila email „Pripravljen za pošiljanje / Pripravljen na sprejem”” na bančnem računu Trgovine ne bo vknjižbe plačila za naročilo, Trgovina bo poslala na email naslov Stranke prošnjo o potrdilo plačila na email naslov Trgovine office@zoofast.si v roku 2 (dveh) dni. Glede na ta dejanja lahko se podaljša rok izvedbe naročila, ki je določen v členu VII.5 Pravilnika. V slučaju, ko Stranka ni poslala potrdila v roku, Trgovina si pridržuje pravico, da bo preklicala prodajno pogodbo preko izjave na email naslov Stranke. Če bo, po pošiljanju izjave, na bančni račun Trgovine prišla sredstva Stranke, Trgovina bo jih la Stranki v roku 7 (sedem) delovnih dni.

    7. Trgovina si pridržuje pravico do začasnega ali stalnega izključenja možnosti posameznih načinov plačevanja, ki so omenjena v članu 1, še posebej zaradi tehničnih težav. Ta pravica ne vpliva na izbiro načina plačevanja Stranke, pred spremembami.

 

  1.  Načini in stroški sprejema ali dostave

    1. Stranka lahko izbere sledeče načine sprejema ali dostave naročila:

      1. osebni sprejem v skladišču Trgovine

      2. naročilo dostave podjetju Sendfast

      3. naročilo dostave drugemu podjetju.

    2. Osebni sprejem naročenih izdelkov čez Stranko je mogočen v skladišču Trgovine, od ponedeljka do petka (razen praznikov in dela prostih dni) od 9:00 do 17:00. Stranka lahko vzame naročeno Blago in plača z gotovino v blagajni Trgovine, ki se nahaja v stavbi skladišča Trgovine v roku 7 (sedem) delovnih dni od trenutka poslanja čez Trgovino sporočila email - „Pripravljen za pošiljanje / Pripravljen na sprejem””. V slučaju nesprejetega Blaga čez Stranke v roku, Trgovina si pridržuje pravico do preklicanja prodajne pogodbe preko poslanje izjave na email naslov Stranke.

    3. Dostava izdelkov preko Sendfast je mogoča pod naslednjimi pogoji:

      1. Z namenom izvedbe dostave naročenih izdelkov preko Sendfast, Stranka mora skleniti ločeno pogodbo o opravljanju mednarodnih storitev špedicije med Stranko pa Sendfastom s sedežem v mestu Węgrzyce WIelkie (poštna števila: 30-002), Kokotów 703, NIP: 6793081679, številka REGON: 122562976 preko opravljenje sledeča dejanja:

        1. izbira načina sprejema ali dostave naročenega Blaga, o katerem govori točka VI.1.5 Pravilnika preko odkljukanje opcijenaročilo dostave podjetju Sendfast”

        2. izpolnite obrazec dostave in vneste obvezne osebne podatke (naslov) in email naslov ali se strinjajte na obdelavo podatkov z namenom sklenitve pogodbe s Sendfast, ki so bile vnesene prej pri registraciji, o kateri govori v členu III.1 Pravilnika ali obrazec za naročilo, o katerem govori člen VI.1.3.3 Pravilnika

        3. sprejeti in potrditi vsebino Pravilnika o opravljanju mednarodnih storitev špedicije čez Sendfast sp. z o.o. sp.k. za Stranke Trgovine KrakVet.pl

        4. strinjati se z obdelavo osebnih podatkov Stranke čez Sendfast z namenom izvedbe pogodbe o opravljanju mednarodnih storitev špedicije ter jih dostop za druge podjetja, ki jim naroči Sendfast, delno ali celo izvedbo mednarodnih storitev prevoza Blaga.

        5.  

        6. končno potrdilo voljo za sklenitev pogodbe o opravljanju mednarodnih storitev špedicije preko odkljukanje ustreznega okenca: „Sklenitev pogodbe o opravljanju mednarodnih storitev špedicije se veže z obveznostjo plačevanjater pritisk gumba „Skleni naročilo

        7. pošiljanje čez Sendfast email naslov Stranke ter email naslov Trgovine: office@zoofast.si sporočila [„Pogoji in pogodba podjetja Sendfast”]. Od tega trenutka velja sklenitev pogodbe o opravljanju mednarodnih storitev špedicije med Stranko pa Sendfastom.

      2. Stranka mora pokriti stroške špedicije, ki so avtomatsko dodane v znesek naročila Blaga, ne glede na težo in izbiro plačevanja čez Stranko.

        1. Če je naročilo vredno manj kot 35 evrov neto (petintrideset) dostava je za 14 PLN (štirinajst zlotov) ali 3,50 EUR (tri evre). Za ta Pravilnik so stroške špedicije po fiksni ceni, tj. 1,00 EUR = 4,00 PLN

        2. Če je naročilo vredno več kot 35 evrov (petintrideset evrov) dostava je zastonj (nič evrov), pa Stranka ima popust za naročilo, ki je opisan v členu V.4 Pravilnika. Za ta Pravilnik so stroške špedicije po fiksni ceni, tj. 1,00 EUR = 4,00 PLN

      3. Podrobne določbe o opravljanju mednarodnih storitev špedicije med Stranko pa Sendfastom vsebuje Pravilnik o opravljanju mednarodnih storitev špedicije čez Sendfast sp. z o.o sp.k. za Stranke Trgovine KRAKVET in je sestavni del tiste pogodbe.

    4. Stranka lahko naroči drugemu podjetju dostavo, pošiljko ali prevoz za kupljeno Blago na pogojih, ki določa ta podjetje. Stranka mora pokriti stroške dostave, pošiljke ali prevoza v skladu s cenikom in pogoji izvedbe plačila, ki določa ta podjetje. Stranka išče in podpisuje pogodbo za prevoz ali podobno pogodbo sama. Če Stranka želi naročiti dostavo drugemu prevozniku mora:

      1. izbrati način sprejema ali dostave naročenega Blaga, o katerem govori člen VI.1.5 Pravilnika preko odkljukanje opcije „naročilo dostave drugemu podjetju

      2. končno potrdilo voljo oddaje naročila dostave drugemu prevozniku čez predlog izjave preko odljukanje okenca: „naročilo dostave drugemu podjetju se veže z obveznostjo plačevanja v skladu s cenikom in pogoji izvedbe plačila, ki določa ta podjetje” ter pritisniti gumb „Skleni naročilo”. Katerekoli stroške dostave ne bodo vključene v znesek za kupljeno Blago.

      3. Zastopnik drugega prevoznika lahko vzame naročeno Blago v skladišču Trgovine od ponedeljka do petka (razen praznikov in dela prostih dni) od 9:00 do 17:00, v roku 7 (sedem) delovnih dni od trenutka pošiljanja čez Trgovino sporočila email - „Pripravljen za pošiljanje / Pripravljen na sprejem”” Stranka ali prevoznik Stranke mora se javiti z namenom določenja roka sprejema naročenega Blaga po telefonu: +386 1888 8558 ali sporoči Trgovini na email naslov office@zoofast.si . V slučaju nesprejetega Blaga čez zastopnika v roku, Trgovina si pridržuje pravico do preklicanja prodajne pogodbe preko poslanje izjave na email naslov Stranke.

    5. Tveganje nenamerne izgube ali poškodbe Blaga se prenese na Stranko od trenutka:

      1. izdaje Blaga Stranki v skladišču Trgovine, v slučaju izbire načina sprejema osebnega v skladišču Trgovine.

      2. izdaje Blaga delavcu Sendfast ali drugemu prevozniku, v slučaju izbire načina sprejema ali dostave, če je naročiolo dobil Sendfast ali drugi prevoznik.

    6. Izdaja Blaga neki drugi osebi kot Stranka je mogoče samo na podlagi pismenega, poimenskega dovoljenja, ki ga je podelila Stranka.

    7. Stranka mora preveriti naročeno Blago ko je v skladišču Trgovine pri delavcu Trgovine ali v trenutku jih sprejema pri delavcu Sendfasta ali pri drugem prevozniku. V vsakem slučaju ugotavljenja poškodb ali napačnega Blaga z naročila, treba da, delavec Trgovine, delavec Sendfast ali delavec drugega prevoznika sestavi seznam poškodb, ki ga nato podpisuje Stranka in delavec. V slučaju pritožbenega postopka, o katerem govori člen XIII Pravilnika, Stranka mora priložiti v dokumente s pritožbo podpisan seznam poškodb.

 

  1.  Pravica Individualnih Strank do odpovedi

    1. V smislu člena z dne 2. marca 2000 o varstvu potrošnikov in o odgovornosti za škodo, ki jo povzroči nevarno blago Individualna Stranka lahko odpove pogodbo s Trgovino, brez navedbe razloga, predloži ustrezno pismeno izjavo v roku 10 (deset) dni od sprejema Blaga čez Stranko. V teh dneh treba le poslati izjavo. Odpoved od pogodbe ne veže se s kakšnim plačilom (odplačilom).

    2. Pravica do odpovedi od pogodbe na daljavo ne velja za Individualno Stranko v slučajih, ki so omenjeni v členu 10 (3) zakonodaje z dne 2. marca 2000 o varstvu potrošnikov in o odgovornosti za škodo, ki jo povzroči nevarno blago, pa tudi v slučaju Blaga, ki glede na značilnosti ne sme biti povračilno, ker ta izdelek ima svojo kratkotrajnost uporabe.

    3. V slučaju, ko Individualna Stranka uporabi pravico za odpoved od prodajne pogodbe s Trgovino, Stranka mora vračati Blago Trgovini v istem stanju kot prej. 14-dnevni rok za vračilo od datuma predloga izjve o odpovedi. Stroške pošiljanja vračila Blaga plača Stranka.

    4. Če je Stranka plačala za Blago, Trgovina mora takoj, ne kasneje kakor v roku 14(štirinajst) dni od datuma predloga izjave o odpovedi vračati Stranki cel znesek. V slučaju vračila, če je plačilo bilo s plačilno kartico, denar se vrača na bančni račun tiste kartice.

    5. Če je odpoved od pogodbe sklenjen, zato pa Stranka in Trgovina sta oproščeni obveznosti

 

  1.  Garancija in pritožbe

    1. Nekatero Blago ima garancijo od proizvajalca, distributorja ali uvoznika izdelkov (v nadaljevanju: Garancija). Pogoji garancije ter načina za obeveščanje zahtevk na podlagi garancije določa garancijski list, ki se nahaja na etiketi Blaga, v navodilih za uporabo ali drugih dokumentih, ki vsebuje Blago.

    2. Če Podjetnik opazi, da je sprejeto Blago napačno, pa ima garnacijo od Garanta, lahko uporablja garancijska pravila neposredno z Garanti. Trgovina ni odgovarja za fizične škode in pravne zadeve.

    3. Če Individualna Stranka opazi, da je sprejeto Blago napačno, pa ima garancijo od Garanta, lahko uporablja garancijska pravila neposredno z Garanti ali pravila, ki omogoča Trgovina če izdelke so drugačne od tega kar je v pogodbi. Opravljenje tega osnovnega zahtevka je za Trgovino obveznost.

    4. V slučaju, ko Stranka opazi, da je napačno Blago, Stranka ima pravico do predloga pritožbe Trgovini na naslednjih pogojih:

      1. V okviru pritožbe Individualna Stranka lahko zahteva brezplačno popravo Blaga ali menjavo na novo. Če poprava ali menjava ni mogoča ali zahteva preveč stroškov, ali če Trgovina nisposobna opraviti ta zahtevek v roku, ali ko poprava ali menjava ogroža Trgovini večje težave, Stranka ima pravico zahtevati popust cene ali odpovedati od pogodbe.

      2. Omenjene v članu 3.1. pravice za Individualno Stranko v roku 2 (dveh) let od datuma sprejema blaga Stranki, pod pogojem, da sporoči Trgovini pismeno, da se ne strinja Blago v roku 2 (dveh) mesecev, od trenuka ko opazil pomanjkljivost in ne kasneje kot pred koncem roka trajnosti Blaga ali roka njegovega datuma uporabnosti.

      3. V slučaju, ko Stranka opazi pomanjkljivost s pogodbo, Stranka pošilja Blago s pošiljko na svoje stroške na naslov korespodence in vračila, ki je omenjen v členu I.2 Pravilnika (Kokotów 657, poštna števila 32-020 Wieliczka). Z vračilom treba poslati pisemno izjavo za predlog pritožbe, ki bo imela:

        1. osebne podatke (naslov) Individualne Stranke

        2. številko prodajne pogodbe med Individualno Stranko pa Trgovino

        3. določenje, da so pritožbe Individualne Stranke na podlagi pravice za pritožbe

        4. opis opažene pomanjkljivosti Blaga s pogodbom in datum opaženja tiste pomanjklivosti

        5. natančno določenje zahtev Individualne Stranke.

        6. Določenje načina, kako lahko javimo Stranki, da je Trgovina obravnavala pritožbo (telefonsko, preko email ali pisemenopreko pismo z odločitvijo).

      4. V slučaju ugotovitvi čez Individualno Stranko pomanjklivosti Blaga v trenutku izdaje, Individualna Stranka mora poslati z Blagom seznam škodb, o katerem govori člen XI.7 Pravilnika.

      5. Trgovina, najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od datuma sprejema pošiljanja s pritožbo, sporoči Stranki o naslednjem postopku. V slučaju, ko Trgovina potrdi pritožbo, bo pomanjkliv izdelek popravljen ali zamenjen na drugi, pravi. Če ne bo to mogoče, Trgovina bo ponudila Stranki drugačno Blago z isto vrednostjo in uporabo. Če tudi to ne bo mogoče, Trgovina bo vračila Stranki vrednost Blaga v roku 7 (sedem) delovnih dni. V slučaju pritožbe, če ste plačili s plačilno kartico, denar se vrača na bančni račun tiste kartice.

      6. Trgovina ne odgovarja za nepravilnosti Blaga s pogodbo, ko je potrošnik v trenutku sklenitvi pogodbe vedel, da je Blago pomanjklive.

      7. Podrobnejšo vsebino in pravice Stranke določa z dne 27. julija zakonodaja 2002 o podrobnejših pogojih potrošničke prodaje ter o spremembah Civilnega zakonika.

    5. Trgovina ne odgovarja za:

      1. razlike med slikami na spletni strani Trgovine pa resničnim izgledom Blaga

      2. škode, ki izhajajo s neustrezne rabe Blaga čez Stranko, zlasti ko se uporablja v nasprotju s predloženim navodilom ali opisom na etiketi Blaga

      3. ne upoštevanje čez Stranko predloženih navodil za Blaga ali na etiketi Blaga in navodila proizajalca za hrambo, uporabo ali rok uporabe kupljenega Blaga.

    6. Trgovina ne sprejema pošiljke po povzetju.

 

  1.  Zaščita osebnih podatkov

    1. Trgovina je administrator osebnih podatkov Stranke, Trgovina v smislu člena z dne 29. avgusta 1997 o zaščiti osebnih podatkov.

    2. Stranke Trgovine prostovoljno vnesijo osebne podatke v sledeči način:

      1. en krat, preko izpolnitev obrazca naročila in obrazca za elektronsko plačilo ali plačilo s plačilno kartico ter obrazec za dostavo

      2. neizbrisno, preko registracijo na spletni stani Trgovine in ustvari račun Stranke preko enkratno izpolnitev obrazca za naročilo in obrazec za elektronsko plačilo ali plačilo s plačilno kartico ter obrazec za dostavo. Vnesene podatke v ta način so shranjene v podatkovni bazi do trenutka izbrisa čez Stranko ali čez Trgovino uporabniškega računa Stranke.

    3. Hramba in obdelava osebnih podatkov in dostop za druga podjetja v slučaju enkratnega vpisa osebnih podatkov čez Stranko, Trgovina določa v členu VI.1.3.3 Pravilnika,poteka na sledečih pogojih:

      1. enkraten vpis čez Stranko osebnih podatkov, se veže z enkratnim strinjanjem čez Stranko na hrambo in obdelavo osebnih podatkov Stranke z namenom izvedbe.

      2. po zaključku izvedbe pogodbe Trgovina bo pooblaščena za hrambo in obdelavo samo osebnih podatkov Stranke, ki so ključne za plačilo za storitve, pritožbenega postopka za plačilo storitev pa tudi za pojasnilo nepravilne uporabe stortitvi. V trenutku zaključka tistih slučajev, Trgovina bo izbrisala vse osebne podatke.

      3. Stranka lahko se neobvezno strinja za hrambo in odbelavo osebnih podatkov Stranke in dostop tistih osebnih podatkov za druga podjetja z namenom oglaševanja, raziskavo trga ter prefernece Stranke, njen izid lahko bi izboljšal storitve Trgovine, pa tudi izrazi voljo čez Stranko na sprejem tržnih informacij. V slučaju predloga obeh ali katerokoli z izjav čez Stranko, Trgovina bo pooblaščena za hrambo, obdelavo in dostop za druga podjetja osebnih podatkov Stranke, ki so ključne za izvedbo sledečih ciljev. Stranka lahko v vsakem trenutku prekliče določeno v tistem članu izjavo, preko pošiljanje sporočila email na naslov office@zoofast.si, ki vključuje ustrezne zahteve. V slučaju sprejema čez Trgovino takšne zahteve, Trgovina bo izbrisala osebne podatke Stranke, shranjene z namenom, ki določa ta člen Pravilnika.

    4. Hramba in obdelava osebnih podatkov in dostop za druga podjetja osebnih podatkov Stranke čez Trgovino registracije čez Stranke na spletni strani Trgovine, ki določa člen III Pravilnika, ki poteka na sledečih pogojih:

      1. vpis čez Stranko osebnih podatkov se veže s privolitvijo čez Stranko na vpis osebnih podatkov Stranke v podatkovni bazi KrakVet.pl sp z o.o. ter jih obdelavo z namenom izvedbe pogodb in uporabe spletni strani Trgovine